Ekologisk Mandelolja

Jag har tidigare skrivet om olika typer av vegetabiliska oljor och hur du kan använda dem för att göra din egen ekologiska hudvård. Det du behöver för att sätta igång är egentligen mest ett gäng basoljor som du kan prova dig fram att blanda och bruka på olika sätt. Har nu fått reda på att de har massor av högkvalitativa basoljor av ekologiskt snitt på Bodystore, och jag blev riktigt glad när jag såg deras mer än lovligt överkomliga priser.

En av mina favoriter är ekologisk Mandelolja. På Bodystore kan du köpa för bara 59 spänn. Märket är Primavera och kvalitén ypperlig. Det vågar jag påstå eftersom jag använt den i cirka sex veckor nu.  Jag fuktar med den runt ögonen inför natten, använder den som extra hudvård i badet, men också för borttagning av make – up och intimvård efter dusch.

En d-vligt bra olja helt enkelt till ett pris som nästan är löjligt. Rekommenderas!

2 svar so far »

  1. 1

    Elin said,

    Hej! Har du provat de här produkterna från c/o Gerd???

  2. 2

    Hej Elin,

    Nej, jag har inte testat Care of Gerd, hade faktiskt ingen aning om att märket existerade men stort tack för tipset!


Comment RSS · TrackBack URI

Lämna en kommentar